Ibiza z dzieckiem – fotorelacja z podróży

invisa figueral ibiza z dzieckiem

Ibiza z dzieckiem

Ta krótka relacja sprawiła mi ogromną radość. Przywołała wspaniałe wspomnienia wakacji 2015. Spędziłam je z rodziną na Ibizie w cudnym rodzinnym hotelu Invisa Figueral. Hotel położony jest tuż przy plaży, dzięki czemu każde śniadanie celebrowaliśmy na tarasie z widokiem na morze.

Ibiza jest świetnym miejscem na wakacje z dzieckiem. Choć wielu znajomych kiwało głową i ze zdumieniem przysłuchiwało się naszym planom wakacyjnym. Zdecydowaliśmy i ruszyliśmy na Ibizę w czerwcu.

Ibiza, San Antonio

Hotel, który wybraliśmy położony jest na północy wyspy, z dala od najbardziej głośnych kurortów – Ibizy oraz San Antonio. Nasz wybór był celowy. Wszak podróżowaliśmy z sześciolatkiem. Nie w głowie nam były imprezy do rana. Planowaliśmy rozkoszować się piękną wyspą.

Udaliśmy się więc do Ibizy, by podziwiać piękną Starówkę. Byliśmy również w marinie z pięknymi jachtami, którymi zachwycał się nasz synek. Jeden dzień poświęciliśmy również na najbardziej rozrywkowy kurort Ibizy- San Antonio. Ale ze względu na wileki upał byliśmy w stanie jedynie przysiąść w jedej z kafejek w porcie i wypić coś chłodnego.

Plaże

Plaże… są piękne na Ibizie. Każda inna. Umiejscowione w urokliwych zatoczkach. Kamieniste, żwirkowe, piaszczyste. Warto wypożyczyć samochód i zobaczyć przynajmniej kilka z nich. Nas oczarowała Cala Llenya:-)

Oto nasza fotorelacja

monikaz_katow

This slideshow requires JavaScript.

Zobacz inne relacje z podróży z dziećmi:

Lanzarote z dzieckiem 2016

Kreta z dzieckiem maj – czerwiec

Ibiza z dzieckiem – fotorelacja z podróży
Oceń artykuł

Udostępnij

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!